محمدرضا محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

محمدرضا خورشید زندگی ما

سرباز کوچولوی ما مسلمون شد

1391/3/4 13:54
نویسنده : مامان و بابا
602 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم دیروزساعت١١عمه مریم رفت بیمارستان خودشون وبرای تووقت ختنه گرفت.زنگ زد گفت زودخودتون رو برسونید.من هم رفته بودم دبیرستان .فورا زنگ زدم خاله فاطمه حاضرت کرد.مدرسه وامتحانات رو سپردم به همکارها ورفتم خونه خاله باهم تورو بردیم بیمارستان(البته اول وضو گرفتم.چون میخواستم حتمااین کارباوضوانجام بشه)خیلی دلهره داشتم .رسیدیم بیمارستان .عمه مریم توحیاط منتظرمون بود.رفتیم داخل وتورو دادم به عمه اول سپردمت به خدا بعد به دکترو.....به لطف خدا این کار هم تموم شد امروز دیگه بهترشدی خداروشکر.زنگ زدم به بابات که الان مکه هست بهش خبردادم کلی خوشحالش کردم.یک عالمه عکس هم داری سرفرصت برا میذارم.عزیزم.عسلم مسلمون شدنت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله فاطمه
7 خرداد 91 13:53
عزیزم مسلمون شدنت مبارک
عمه مریم
7 خرداد 91 20:19
نانازم خوشگلم مبارک باشه سربازامام زمان انشاالله زیرسایه آقاهمیشه سلامت باشی جوجه کوچولوم
عمه مریم
7 خرداد 91 20:24
مبارک باشه سربازکوچولوی امام زمان انشاالله زیرسایه آقاهمیشه سلامت باشی عزیزدلم ."نانازوخوشگل عمه"
مامان محمدرضا
8 خرداد 91 12:24
آخی مسلمون شدن پسر گل شما هم مبارک
Mami
17 خرداد 91 11:13
Salam mobarake arosish ishala
زندایی
21 خرداد 91 1:18
سلام عزیزم مبارک باشه انشاءا... زیرسایه امام زمان دامادبشی
مامان یاس
27 خرداد 91 10:49
عزیزم چقدر این کلمه قشنگ بود که مسلمون شده من تاحالا نشنیده بودم ان شاءالله زیارت همسری هم قبول باشه برای ما هم دعا کنید دلم برای مکه رفتن تنگ شده تاحالا نرفتم منم نی نی میخواااااااااااااام خانم گل زود زود عکس ها روبذار
مامان یاس
2 تیر 91 19:52
سلام وصلوات خانمی من آپ کردم با شیش تا نی نی ام لطفا تشریف بیارید خانه ما را نورانی کنید
مامان یاس
3 تیر 91 18:18
تولده تولد زودی بیایید تولد نی نی های من صلوات