محمدرضا محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

محمدرضا خورشید زندگی ما

من و ماشین سواری

1391/1/30 10:46
نویسنده : مامان و بابا
754 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم هر روز صبح بلند می شه و منم حاضر میکنه تا با هم بریم سر کار. منم که خوابم میاد،ولی خوب راه رفتنی رو باید رفت.یه جایگاه ویژه هم دارم ،جام راحت و امنه خدا رو شکر. دست فرمونش هم چشم نخوره خوبه ،هوای من رو هم داره،یه کمی آرومتر از قبل میره .ولی خوب نقشه ها دارم  بزرگ شم و همیار پلیس بشم  بعد با دست باز ،مواظب رانندگی کردنش باشمو جریمه و این جور حرفا...

این هم از عکسای همراهی من با مامانم

چقدر این رانندگی کسل آور بخوابم بهتره

مامانی اگه این دفعه خلاف بری جریمه ای

حالا که مامان خوبی شدی میتونم با خیال راحت بخوابم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mahdieh
28 فروردین 91 14:04
jigaram be nazar miad k jat kheyli rahate
مامان محمد مانی
30 فروردین 91 12:05
سلام مامان نه ، نی نی اشتباه می کنه!!!!!!!!!!!!!!! هنوزم خلاف می کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جای صندلی نینی عقب ماشینه، بخاطر سلامتی خود نینی!؟!؟!؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خواهش می کنم!!!!!!!!!!!!!!!